HELLO, SEPTEMBER

September 01, 2012

Tento týden jsem se snažila si celý užít jak jsem mohla, už proto, že byl poslední prázdninový a taky jsem to ve středu dost přehnala. Měla jsem na to ale právo, je ze mě totiž řidič, takže jsme slavili! Ano, v pondělí jsem dělala závěřečné zkoušky v autoškole a udělala jsem to! Teď už ale se snažím myslet na to, že tento rok maturuji a už teď mě to začíná stresovat. haha Kdo z vás taky tento rok maturuje? A jak jste si užili vy poslední prázninový týden?

sweater Orsay / jeans H&M / bag New Yorker / earrings Oasap

30 comments :

  1. juu, tak to gratuluji, já jsem si poslední týden prázdnin užila na soustředění//kabelka a náušnice jsou skvělé)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. a já to mám za sebou hahááá :D
    gratuluju k řidičství, je to sranda :D mám řidičák přes rok a pořád objevuju nový věci :D..

    ReplyDelete
  3. gratulujem,ja tento rok robím skúšky na bilingválne gymnázium takže už mám trošku nervy tiež,posledný týždeň sa niesol v znamení BBQparty,kamarátov etc.
    a taška je super a aj náušnice tiež ;)

    ReplyDelete
  4. Tak to gratuluju! :) já dělám řidičák příští rok :)

    ReplyDelete
  5. tak gratulujem :) inak tie náušničky sú úžasné ! :)

    ReplyDelete
  6. taky letos maturuji a říkám si, že nejlepší motivace je, že pak už ten gympl nebudu muset nikdy vidět a konečně studovat, co opravdu chci :) takže na maturitu se vlastně i těším.

    ReplyDelete
  7. jojo, taky mě čeká maturita a nervuju se s tím od konce školního roku :D
    a náušnice mám též, jen z rings&tings :)

    ReplyDelete
  8. Tiež tento rok maturujem :D
    Náušnice sú super :)

    ReplyDelete
  9. Detailní fotky outfitů jsou prostě nejlepší! :)

    ReplyDelete
  10. gratuluju :)
    úžasné detaily :)

    ReplyDelete
  11. Tak to moc gratuluji! Máš úžasné náušnice :)

    ReplyDelete
  12. Haha, na mě už naštěstí žádná škola nečeká, mě už jen práce,práce a zase práce :D

    ReplyDelete
  13. Náušnice sú super! :) ... K vodičáku gratulujem :) a našťastie maturujem až o dva roky! :D:D

    ReplyDelete
  14. Tak hodně štěstí v šoférování. :-) Mě řidičák čeká až v březnu a matura za rok. Ale i tak jsem nervózní, aby třeťák zvládla. :D:) Mimochodem krásná kabelka, já už čtvrt roku pátrám po nějaké a ne a ne sehnat. :D

    ReplyDelete
  15. Gratuluji k řidičáku :)

    ReplyDelete
  16. Gratuluju :) Taky letos maturuju :D A jsem u přítele, takže pohodička :)

    ReplyDelete
  17. gratulujem! tiež maturujem :D

    ReplyDelete
  18. vítej do klubu maturantů. :P já si užívám s přítelem a trochu i pracovně.. :)

    ReplyDelete
  19. Gratuluju, na tuhle kabelku se chodím do NY dívat a stále se nemůžu rozhodnout jestli si ji mám koupit :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Taky maturuju=(((((((((((

    ReplyDelete
  21. tak to gratulace!! :))
    kabelka je skvělá! :)

    ReplyDelete
  22. Náušnice nejlepší! Gratulace, oslavit se musí všechno pořádně, já ani nějak moc nepila a dneska je mi strašně blbě, asi jsem snědla něco divnýho.. A taky letos maturuju, fuj radši nemyslet!

    ReplyDelete
  23. Super náušnice, pěkný blog..:)

    ReplyDelete
  24. Hey, oh my god, love your blog :) would you like to follow eachother??
    www.cositsthebeesknees.blogspot.co.uk
    xxx

    ReplyDelete
  25. great look, love your earrings!!!!!!!!!!!following you now:) would you follow me back?:)

    ReplyDelete
  26. Jo, taky maturuju. Ale na autoškolu se mi hrozně nechce, takže to nechávám až po gymplu. :D

    ReplyDelete

Thank you for all your comments!

xx